آر وبینار پلتفرمی ست همه جانبه برای
برگزاری وبینار، ورکشاپ، دوره آموزشی زنده
و ضبط شده.

امکانات منحصر به فرد برای برگزارکننده

افزایش تعداد شرکت کنندگان از طریق حضور رایگان در 40 دقیقه ابتدایی

اثبات ارزشمند بودن وبینار و ورکشاپ شما از طریق حضور رایگان شرکت کننده در 40 دقیقه ی ابتدایی و پرداخت وجه ثبت نام برای حضور در ادامه برنامه.

افزایش درآمد شما از طریق افزایش چند هزار نفری تعداد شرکت کنندگان

با طراحی شبکه ای از رسانه های پر مخاطب و تکنیکهای دیجیتال مارکتینگ، بدون هیچ نوع پرداختی از سمت شما، تعداد شرکت کنندگان را تا چندین هزار نفر افزایش خواهیم داد و درآمد شما را چند ده برابر خواهیم کرد.

امکان برگزاری وبینارهای بین المللی

در صورتی که وبینار، ورکشاپ و دوره آموزشی خود را به یکی از زبان های زنده نظیر عربی انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و … برگزار کنید؛ امکان جذب شرکت کنندگان بین المللی با استفاده از رسانه های خارجی همکار با آر وبینار را خواهید داشت؛ ضمن آنکه یک وجهه ی بین المللی از خود خواهید ساخت که برای جاب آفرهای خارجی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

صدور گواهی حضور و گواهی قبولی در کوییز

امکان صدور گواهی حضور برای شرکت کنندگان در وبینار، ورکشاپ و دوره آموزشی شما به صورت pdf و یا چاپ شده به همراه نمره ی کوییز وجود دارد که با درخواست شرکت کننده برای وی ارسال می شود.

بدون نیاز به نصب اپلیکیشن

شما و شرکت کنندگان، نیازی به نصب اپلیکیشن خاص بر روی گوشی و کامپیوتر خود نخواهید داشت و تمامی مراحل از طریق مرورگر شما نظیر گوگل کروم و فایرفاکس انجام می شود.

پروفایل هر فرد در آر وبینار

هر یک از عوامل اجرایی وبینار، ورکشاپ و دوره آموزشی در آر وبینار صفحه ی شخصی دارند و می توانند پست ها و اطلاعیه های خود را در آن قرار دهند.

ویدئوی ضبط شده ی وبینار

امکان باز پخش ویدئوی برنامه
برای شرکت کنندگانی که از حضور در برنامه جاماندند و یا نیاز
به پخش مجدد وبینار و ورکشاپ دارند و یا در ماه های بعد از برگزاری از وجود چنین برنامه ای مطلع می شوند، وجود دارد. همچنین این ویدئو به صورت اتوماتیک توسط سرورهای ما ضبط می شوند و زحمتی برای شما ندارد.

پشتیبانی شرکت کنندگان

کلیه ی امور مربوط به پشتیبانی، پاسخگویی سوالات شرکت کنندگان، رفع مشکلات اجرایی و کنترل عملکرد هر یک از عوامل برگزاری بر عهده ی ما می باشد. همچنین می توانند سوالات تخصصی تر خود را از طریق تیکت و یا چت به طور مستقیم از شما بپرسند.

تعرفه آر وبینار

آر وبینار بابت ارائه ی نرم افزار، سرور و انجام تمامی خدمات بالا، بدون هیچ پیش پرداختی قبل از برگزاری وبینار، از محل درآمد قطعی ثبت نام ها، حق الزحمه ی خود و هر یک از رسانه های مشارکت کننده را به صورت زیر کسر و مابقی را به حساب برگزارکننده واریز می کند:

افرادی که با لینک سخنران ثبت نام می کنند
(افرادی که سخنران را می شناسند)
هزاران نفری که از طریق لینک های آر وبینار ثبت نام می کنند
(افرادی که به واسطه ی بازاریابی آر وبینار ثبت نام می کنند)
کارمزد آر وبینار10% مبلغ ثبت نام هر فرد40% مبلغ ثبت نام هر فرد
کارمزد رسانهصفر20% مبلغ ثبت نام هر فرد
سهم سخنران یا برگزارکننده90% مبلغ ثبت نام هر فرد40% مبلغ ثبت نام هر فرد

40 دقیقه ی ابتدایی رایگان

مطمئن شدن از ارزشمند بودن وبینار و ورکشاپ از طریق حضور رایگان شرکت کننده در 40 دقیقه ی ابتدایی و پرداخت وجه ثبت نام برای حضور در ادامه ی برنامه.

وبینارها و ورکشاپ های کاملا رایگان

امکان حضور کاملا رایگان شرکت کنندگان در وبینارها و ورکشاپ ها از طریق تامین هزینه با اسپانسر برای سخنران ها فراهم شده است.

شرکت در وبینارهای بین المللی

امکانات آر وبینار برای سخنران های کشور های مختلف جذاب بوده است و باعث شده تا وبینارها و ورکشاپ های خود را بر روی آر وبینار برگزار کنند. شما هم می توانید در این وبینارها شرکت کنید.

صدور گواهی حضور و گواهی قبولی در کوییز

امکان صدور گواهی حضور شما در وبینار و ورکشاپ به صورت pdf و یا چاپ شده به همراه نمره ی کوییز وجود دارد

بدون نیاز به نصب اپلیکیشن

شرکت کنندگان و برگزارکننده، نیاز به نصب اپلیکیشن بر روی گوشی و کامپیوتر خود ندارند.

پروفایل هر فرد در آر وبینار

هر یک از عوامل اجرایی وبینار و ورکشاپ ها در آر وبینار صفحه ی شخصی دارند و می توانید پست ها، اطلاعیه های آن ها را دنبال کنید.

ویدئوی ضبط شده ی وبینار

امکان باز پخش بدون محدودیت ویدئوی برنامه
برای شرکت کنندگانی که از حضور در برنامه جاماندند و یا نیاز
به پخش مجدد وبینار و ورکشاپ دارند.

پشتیبانی شرکت کنندگان

کلیه ی امور مربوط به پشتیبانی، پاسخگویی سوالات شما، رفع مشکلات اجرایی و کنترل عملکرد هر یک از عوامل برگزاری بر عهده ی ما می باشد. همچنین می توانید سوالات تخصصی تر خود را از طریق تیکت و یا چت به طور مستقیم از سخنران بپرسید.

سهم آر وبینار از ثبت نام هر فرد

40% مبلغ ثبت نام

فرضا برای ثبت نام 50 هزار تومانی به ازای ثبت نام هر 100 نفر، 2 میلیون تومان سهم آر وبینار خواهد بود که %10 مالیات از آن کسر خواهد شد.

سهم سخنران یا برگزارکننده
از ثبت نام هر فرد

40% مبلغ ثبت نام

فرضا برای ثبت نام 50 هزار تومانی به ازای ثبت نام هر 100 نفر، 2 میلیون تومان سهم سخنران خواهد بود و %10 مالیات از آن کسر خواهد شد.​

سهم رسانه ای که کاربر
روی لینک آن کلیک کرده

20% مبلغ ثبت نام

فرضا برای ثبت نام 50 هزار تومانی به ازای ثبت نام هر 100 نفر، یک میلیون تومان سهم رسانه خواهد بود. و %10 مالیات از آن کسر خواهد شد.​

شهرت سخنران

سخنرانی که مشهور است، به طور قطع در شبکه های اجتماعی تعداد زیادی فالوعر دارد و در صورت نمایش لینک ثبت نام وبینار خود، طرفدارانش نسبت به ثبت نام اقدام خواهند کرد و در این صورت، 20 درصد مربوط به سهم رسانه، به سخنران تعلق میگیرد چرا که عملا شهرت سخنران باعث ثبت نام این افراد شده است و این افراد روی لینک اختصاصی سخنران کلیک کرده اند (نه لینک اختصاصی هر یک از رسانه ها).

حداقل مبلغ ثبت نام

حداقل مبلغ ثبت نام (ثبت نام برای حضور در ادامه ی وبینار و ورکشاپ بعد از 40 دقیقه رایگان) برای هر فرد باید حداقل 50.000 تومان باشد. در مورد وبینار و ورکشاپ های رایگان که هزینه ی آن ها توسط اسپانسر پرداخت می شود نیز معیار محاسبه ی هزینه ها، همین مبلغ برای هر فرد می باشد.
همچنین سقفی برای مبلغ ثبت نام هر فرد وجود ندارد ولی با توجه به امکاناتی که ما در آر وبینار فراهم کرده ایم شما می توانید با انتخاب مبلغی مثل 50.000 تومان برای ثبت نام هر فرد، به اندازه ی درآمد حاصل از ثبت نام 300.000 تومان برای هر فرد در روش های مرسوم، کسب درآمد کنید.

حداقل تعداد شرکت کنندگان

حداقل تعداد شرکت کنندگان برای برگزار شدن وبینار یا ورکشاپ، برای 40 دقیقه ی رایگان ابتدایی، هفت نفر و برای ادامه ی آن، یک نفر می باشد و سخنران موظف است حتی برای یک نفر، وبینار یا ورکشاپ را تا پایان ادامه دهد و یا اینکه صد در صد مبلغ ثبت نامی یک نفر را خودش پرداخت کند؛ در غیر این صورت، برای همیشه از سامانه ی آر وبینار حذف خواهد شد و اجازه ی ثبت هیچ نوع وبینار یا ورکشاپی را برای دفعات بعدی نخواهد داشت. علت این موضوع بدین صورت است که آر وبینار امکانات لازم برای حضور هفت نفر را بر روی سرورهای خود رزرو کرده است ولی در مقابل به دلیل ضعف عملکردی سخنران، این هزینه بر نمی گردد.

کمیسیون شرکت کنندگانی که برای ادامه وبینار یا ورکشاپ ثبت نام نمی کنند

شرکت کنندگانی که در پارت اول وبینار و ورکشاپ یعنی 40 دقیقه ی رایگان، ثبت نام کرده اند ولی برای ادامه ی آن ثبت نام نمی کنند، عملا مبلغ ثبت نام را پرداخت نمی کنند و در نتیجه برای این افراد به هیچ یک از عوامل وبینار و ورکشاپ (آر وبینار، رسانه، سخنران یا برگزارکننده) کمیسیونی پرداخت نمی شود. این درحالی است که آر وبینار برای حضور این افراد در پارت دوم وبینار و ورکشاپ امکانات سخت افزاری لازم را بر روی سرورهای خود رزرو کرده است و برای آن ها هزینه کرده است ولی در مقابل، این هزینه بر نمی گردد.

شرایط سخنران بودن

در آر وبینار هر کسی می تواند در حوزه ی تخصصی خود، تجارب خود را در قالب ورکشاپ و وبینار به دیگران آموزش دهد. هر فرد باید برای اثبات تخصص و تسلط خود، ویدئوهای آموزشی رایگان در شبکه های اجتماعی خود و یا پروفایل خود در آر وبینار آپلود کند و از این طریق افراد شرکت کننده یک آشنایی قبلی با توانایی های فرد سخنران پیدا کنند و تصمیم بگیرند که در وبینار یا ورکشاپ این فرد شرکت کنند یا خیر.
همچنین فرد سخنران می تواند با نمایش مستنداتی که گواه بر تخصص او می باشند، در پروفایل آر وبینار خود، تخصص خود را اثبات کند.

فرق بین برگزارکننده و سخنران

برگزارکننده

برگزارکننده شخص یا موسسه ای است که از سخنران های مختلف دعوت می کند و طبق قراردادی که با آن ها می بندد، برای برگزاری وبینار یا ورکشاپ به آن ها حق الزحمه پرداخت می کند. برگزارکننده می تواند با استفاده از امکانات آر وبینار بدون هیچ پیش پرداختی وبینار و ورکشاپ را برگزار کند و با درآمدی که از آر وبینار کسب می کند، سهم سخنران خود را بپردازد و خودش نیز سود کند. در این حالت، طرف قرارداد آر وبینار، برگزارکننده می باشد و سهم مربوط به برگزارکننده یا سخنران (که در بالا و در قسمت تعرفه ی آر وبینار تعیین شده است) به حساب برگزارکننده واریز می شود نه سخنران.

سخنران

سخنران کسی است که مطالب آموزشی را ارائه می کند. سخنران نیز می تواند برگزار کننده باشد و امور برگزاری وبینار و ورکشاپ را با استفاده از امکانات آر وبینار، خود انجام دهد. در این صورت سخنران باید هم بر روی تولید محتوا تمرکز کند و هم امور برگزاری را پیگیری کند. بدین ترتیب، سخنران باید به عنوان “برگزارکننده و سخنران” در آر وبینار پروفایل درست کند و امور مربوط به آر وبینار را خودش انجام دهد. در این حالت، طرف قرارداد آر وبینار، سخنران می باشد و سهم مربوط به “برگزارکننده یا سخنران” (که در بالا و در قسمت تعرفه ی آر وبینار تعیین شده است) به حساب سخنران واریز می شود.

امور برگزاری

امور برگزاری شامل موارد زیر است:
ساخت پروفایل در آر وبینار، ساخت صفحه ی اطلاعات وبینار، ساخت ویدئوی تبلیغاتی از اجرای سخنران، کاهش حجم ویدئوی تبلیغاتی تا 100 مگابایت و خروجی فرمت mp4، آپلود ویدئو برای آر وبینار، طراحی پوستر وبینار، تعیین زمان برگزاری با سخنران و آر وبینار، آموزش نرم افزار آر وبینار به سخنران و رفع مشکلات وی، مذاکره با رسانه، مذاکره با اسپانسر در صورت نیاز، پاسخگویی به سوالات تخصصی شرکت کنندگان

آر وبینار به عنوان برگزارکننده

آر وبینار به عنوان برگزارکننده نیز عمل می کند و تمامی امور برگزاری را برای سخنران به ازای دریافت 10 درصد سهم بیشتر انجام می دهد. به عبارت دیگر در صورتی که آر وبینار برگزارکننده ی وبینار یا ورکشاپ نیز باشد، سهم آر وبینار 50 درصد و سهم سخنران 30 درصد مبلغ ثبت نام هر فرد خواهد بود.


ساخت پروفایل

آر وبینار سامانه وبینارها و ورکشاپ های آنلاین
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
Shopping cart